skyweb1

skyweb1

سال نو بر شما دوستان گلم مبارک
skyweb1

skyweb1

سال نو بر شما دوستان گلم مبارک

دانلود آهنگ 24 ماه از مجید خراتها




شـــاید بیشتر از من باهاش راحتی / شـــاید بیشتر از من باهــات راحته

همش چشم براهم که شاید بیای / الان بیســت و چهــار ماه و چند ساعته
 

دانلود آهنگ با کیفیت 320


Download


دانلود آهنگ با کیفیت 128


Download 


دانلود آهنگ با کیفیت 64 


Download


متن آهنگ ۲۴ ماه از مجید خراتها

شـــاید بیشتر از من باهاش راحتی /شـــاید بیشتر از من باهــات راحته

همش چشم براهم که شاید بیای/الان بیســت و چهــار ماه و چند ساعته

خـودت وعده دادی خودت پس زدی/از اون روزی که رفتــی کــم طاقتم

نفهمیدی قلـــب من از چی پره/ازت بیســت و چهــار ماه ناراحتم

یه روز تشنه بودی واسه دیـــدنم/کی اومد که قلــبت ازم سیر شد

دقیقا زمانی که وقتش نبود/من دلگیر شدم تو دلت گیر شد

توی موج رفتار سرد دوسال/نشستم که آب از سرم رد بشه

به من باشه که تا تهش تشنــــه ام/میرم تا نذارم برات ، بد بشه

میــــمیـــــرم بعد تو من میرم/جــــای تو از قلبم ، حقمو می گیرم

چقدر بگذره تا فراموش شی/چقدر خواهشم از سرت بپره

سوالم ازت اینه واضـــح بگو/چقدر مـــهربونه چیش از من سره

منو قانـــعم کن گام لا اقل/بــگو چیش یه ذره شبیه منه

بدون راضـــی ام به تصمیم تو/اگه راضــــی میشی دلم میشکنه

همش حس میکردم تو پشت دری/نبـــودی در وا شدو بسته شد

با تکرار این لحظه بعد از دو سال/در خـــونه هم بی تو وابسته شد

دوســـت دارم اما دیگه بسمه/ازم کــینه داری ازت دلخورم

اینم هدیه  سال دوم گلـــم/با دســـتام تورو، دست اون میسپرم

میدونی چون که با احساسم/هر چی بدتر میشی

بازم روت حساسم/بی تابم با خیالت هرشب

ای دل کم طاقت توبه کن لامصـــب/ضعفم بودمهربونی کردن

هر دفعه میـــری تو/چرا من برگردم/میــــمیـــــرم بعد تو من میرم

جای تو از قلبــــم حقمو می گیرم/آخــــرین بار با تو گفتمو خندیدم

از یه همـــــچین روزی خیلـــــــــــــــی میترسیــــــــــــدم
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.