skyweb1

skyweb1

سال نو بر شما دوستان گلم مبارک
skyweb1

skyweb1

سال نو بر شما دوستان گلم مبارک

دانلود آهنگ 24 ماه از مجید خراتها




شـــاید بیشتر از من باهاش راحتی / شـــاید بیشتر از من باهــات راحته

همش چشم براهم که شاید بیای / الان بیســت و چهــار ماه و چند ساعته
 
ادامه مطلب ...

دانلود سریال شرلوک هلمز دوبله فارسی



| نامزد ۱ جایزه گلدن گلوب و برنده و نامزد ۷۶ جایزه بین المللی دیگر |

نام فارسی سریال: شرلوک

ژانر: جنایی ، درام ، اسرارآمیز

امتیاز: ۱۰ / ۹٫۲

کیفیت: ۴۸۰p , 720p  |  عالی ، خوب

حجم تقریبی هر قسمت: ۸۰۰ مگابایت ، ۴۵۰ مگابایت

دوبله فارسی حرفه ای و جذاب

دوزبانه (صوت دوبله و صوت زبان اصلی)

خلاصه داستان:این سریال زیبا در مورد شرلوک هلمز هست ولی نه اون شرلوک هلمزی که همه میشناسیم.در این سریال

شرلوک هلمز عصر جدید رو خواهیم دید ولی به نحوی تازه و وفادار به شرلوک هلمز قدیمی .شرلوک هلمزی که وبسایت

دارد.به خبرنگارها اس ام اس می دهد ولی در عین حال خصوصیات اخلاقی شرلوک هلمز را حفظ کرده است و پرونده ها را به

همان گونه حل میکند.
 
ادامه مطلب ...

تصاویری بسیار جالب از زیورآلات خوردنی!!

زیورآلات در دنیای امروز تبدیل به بخش مهمی از زندگی افراد به خصوص خانم های جوامع مختلف شده است.

تنوع در شکل، طرح و مدل زیورآلات باعث شده تا این اشیاء قیمتی حتی به شکل انواع غذا و میوه ها نیز به بازار عرضه شود.


 
ادامه مطلب ...

پیام خداوند مهربان



دلت را خانه ی ما کن ، مصفا کردنش با من

به ما درد دل افشا کن ، مداوا کردنش با من

اگر گم کرده ای ای دل ، کلید استجابت را

بیا یک لحظه با ما باش ، پیدا کردنش با من


اگر درها به رویت بسته شد دل برمکن ، بازآ

در این خانه دق الباب کن ، واکردنش با من


به من گو حاجت خود را ، اجابت میکنم آنی

طلب کن آنچه می خواهی ، مهیا کردنش با من


چو خوردی روزی امروز ما را شکر نعمت کن

غم فردا مخور ، تامین فرداکردنش با من


به قرآن آیه رحمت فراوان است ای انسان

بخوان این آیه را تفسیر و معنا کردنش با من


بیا قبل از وقوع مرگ روشن کن حسابت را

بیاور نیک و بد را جمع و منها کردنش با من


اگر عمری گنه کردی مشو نومید از رحمت

تو توبه نامه را بنویس ، امضا کردنش با من